Home » , , , » Mother of Mine (2005) Film Kino

Mother of Mine (2005) Film Kino

Film Topp Mother of Mine i HD-kvalitet. Spill Film Mother of Mine i beste Videoformat. Online Streaming Mother of Mine i HD-kvalitet. Full Streaming Mother of Mine i beste titt på videoformat. Film Full Mother of Mine i HD-format.


Du vil en omfattende beskrivelse of Mother of Mine under:
  • Opprinnelig tittel : Äideistä parhain
  • Filmtittel i ditt land : Mother of Mine
  • År med film : 2005
  • Filmer sjanger : Drama,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2005-09-30
  • Selskaper av film : Film i Skåne, Matila Röhr Productions (MRP), Omega Film & Television,
  • Landene film : Finland, Sweden,
  • Språket i filmen : suomi, svenska,
  • Filmens varighet : 111 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 6.7
  • Youtube-ID av filmen :
  • Oversettelse av film : EN,SV,DE,FI,ES,TR,EL,
  • Filmaktører :Topi Majaniemi (Eero Lahti), Esko Salminen (Eero Lahti - nykyaika), Maria Lundqvist (Signe Jönsson - äiti Ruotsissa), Aino-Maija Tikkanen (Kirsti Lahti - nykyaika), Gustav Wiklund (Pappi), Marie Göranzon (Rouva Grevnäs), Michael Nyqvist (Hjalmar Jönsson - isä Ruotsissa), Marjaana Maijala (Kirsti Lahti - Eeron äiti), Leif Andrée (Gunnar)

0343221

Mother of Mine er den aller beste film utskilt av Film i Skåne, Matila Röhr Productions (MRP), Omega Film & Television, med a beskrivelse av filmen er "1943: Nine-year-old Eero whose father is killed during the war is brought to Sweden to foster parents to his protection like thousands of other Finnish children. Eero feels lost, particularly as his foster mother Signe behaves very unfriendly. She was expecting a little girl and still mourns for her daughter who drowned in the sea.". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og fineste og store hovedrolle skuespillere.

hvis noensinne du prøv å sørge for at du forsøker å bry deg om at du er søk etter filmer etter tittel Mother of Mine, du er på poperen nettstedet. Her kan du se fremover se eller streaming og last ned den ut av din mobilenhet ved å klikke på nedlastningsknappen. Du kan definitivt se ubegrensede nyeste filmtitler gratis ved å registrere for å gi en medlem. Du individuelt tar 2 minutter bli med nyt deg og motta og nyt deg utallige nyeste filmer gratis

... Komplett Movie Mother of Mine i toppkvalitet 720p ....




Director : Klaus Härö, Editor : Darek Hodor, Music : Tuomas Kantelinen, Writer : Heikki Hietamies, Writer : Veikko Aaltonen, Cinematography : Jarkko T. Laine, Production Design : Cecilia Bornebusch
Ja, nå du kan se film assosiert med Mother of Mine helt lengde og anskaffe de url til dette video Mother of Mine i topp videoformat.


Tags: finnish war children, war child,

You've just seen the movie categories Documentary / Drama / History / War titled Mother of Mine (2005) Film Kino. You can bookmark this page with the URL http://filmproducer2018.blogspot.com/2017/05/mother-of-mine-2005-film-kino.html. Thank you!
Mother of Mine (2005) Film Kino 910109.
Share this article :
 
Copyright © 2018. Film Producer 2018 - All Rights Reserved